Το «μαρτύριο» του κυκλοφοριακού χάους υφίστανται οι οδηγοί ΙΧ και φορτηγών με κατεύθυνση τις πύλες εισόδου προς το επιβατικό λιμάνι. Αιτία της ταλαιπωρίας το άλυτο επί μία συναπτή και πλέον δεκαπενταετία του κυκλοφοριακού που χρίζει ρυθμίσεως, καθώς, και οι λειτουργίες της πόλης επηρεάζονται και οι επιβάτες που προσπαθούν να φτάσουν εγκαίρως στον καταπέλτη του πλοίου ταλαιπωρούνται.
Κλασικό παράδειγμα προς αποφυγή, και αιτία για μελέτη πρωτοετών φοιτητών συγκοινωνιολόγων, η Γούναρη, που αν και έχει υποστεί προ ετών μονοδρόμηση δεν αποδίδει τα αναμενόμενα καθώς σηκώνει το βάρος της κίνησης το πρωί των εισερχόμενων στον Πειραιά, της κίνησης των οχημάτων με προορισμό το λιμάνι αλλά και των φορτηγών που ενίοτε διπλοπαρκαρισμένα εφοδιάζουν την αγορά του Πειραιά.
Εάν στο όλο σκηνικό προστεθεί και το «νεκρό» διάζωμα που υποτίθεται ότι εξυπηρετεί τις στάσεις των λεωφορείων, τα οποία επίσης καταλαμβάνουν μία λουρίδα, το εναπομένων οδόστρωμα μόνο λεωφόρο άνετης πρόσβασης προς το λιμάνι δεν θυμίζει.
Το οξύμωρο της υπόθεσης είναι ότι ενώ οι φορείς της πόλης γνωρίζουν το πρόβλημα όπως βέβαια και τα συναρμόδια υπουργεία Μεταφορών και ΠΕΧΩΔΕ, μέχρι σήμερα δεν έχει επιχειρηθεί καμία παρέμβαση, όταν μάλιστα ο ΟΛΠ και το ΥΕΝΑΝΠ έχουν διαρρυθμίσει την εσωτερική ζώνη του λιμένα έτσι ώστε να μην υπάρχει υποψία κυκλοφοριακού χάους.
Αποτέλεσμα της υπόθεσης είναι τα «σπασμένα» νεύρα των οδηγών, η πόλη χάος, η ανεπαρκής Τροχαία και οι τουρίστες να αποτυπώνουν σκηνές απείρου κάλους που μάλλον θα πρέπει να προβληματίσουν και το υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης.
1 σχόλιο:
Νεογιάπηδες, μπαστουνόβλαχοι και ξεπεσμένοι λόρδοι με τις τζιπάρες ,πάρτε και κανένα ποδήλατο για να πάτε στις δουλειές σας μήπως και δούμε άσπρη μέρα.
Δημοσίευση σχολίου