Έρχεται η σειρά ανάπτυξης «περιφερειακών» λιμένων
27 Ιουν, 2008 - 16:47 Βόλος, Αλεξανδρούπολη, Καβάλα και Ηγουμενίτσα είναι τα λιμάνια που την προσεχή διετία θα βρεθούν στο προσκήνιο, καθώς, το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας θα επιχειρήσει τη σχεδιασμένη «αναμόρφωση».
Συγκεκριμένα, ο κ.Βουλγαράκης θα επιχειρήσει να υλοποιήσει σχεδιασμούς της αναμορφωμένης πλέον λιμενικής πολιτικής εμπλέκοντας στο εγχείρημα της ανάπτυξης και την ιδιωτική πρωτοβουλία μέσω των ΣΔΙΤ.
Η προώθηση των σχεδιασμών που αναμένουν «ανυπόμονα» οι παραγωγικές τάξεις, των εν λόγω περιοχών που βρίσκονται τα λιμάνια, έχουν προς το παρών «παγώσει» στη λογική της προώθησης και επιτυχούς ολοκλήρωσης των εν εξελίξει ευρισκόμενων διεθνών διαγωνισμών, για την εκχώρηση των ΣΕΜΠΟ των ΟΛΠ και ΟΛΘ.
Λογικής που έχει «θρέψει» σενάρια περί γραφειοκρατικών αγκυλώσεων που εμποδίζουν την οικονομική ανάπτυξη των περιοχών και μάλιστα σε περίοδο που από την τέλεση των Ποσειδωνίων και εντεύθεν γίνεται συνεχής λόγος για τα οφέλη από το maritime cluster που συνδέεται άμεσα με τις λιμενικές λειτουργίες, το άνοιγμα θέσεων εργασίας αλλά και συνέργιες με άλλους τομείς των τοπικών οικονομιών.
( Από το theseanation)
ΣΣ. Δουλειές με φούντες για την ΟΦΕ βλέπω !!!!!!
3 σχόλια:
Ας φτιάξουν πρώτα οδικό δίκτυο αφού τα ιδιωτικά συμφέροντα στις εθνικές οδούς είναι αμφίβολο αν και πότε θα λειτουργήσουν (στο κατασκευαστικό κομμάτι, γιατί στο εισπρακτικό τα πάνε περίφημα)...
Ας γίνουν οι εκβαθύνσεις σε πόοοσα λιμάνια του Αιγαίου (για την "βαριά βιομηχανία του τουρισμού)...
Δείτε το λιμάνι της Πάρου.Ακόμα χτυπιούνται τα πλοία από τον αέρα και δεν μπορούν να προσεγγίσουν.Θυμηθείτε το Σάμινα.
Δείτε το Θεόφιλος.Δεν μπορούσε να μπει στο λιμάνι των Οινουσσών.
Δείτε το γονάτισμα στην περιφέρεια!
Ποιος δραστηριοποιείται εμπορικά σήμερα στην επαρχία;
Πως θα φτιάξουν λιμάνια;
Ποια μεταφορική συμφέρει να βγει εκτός Αθηνών με τις υπάρχουσες τιμές πετρελαίου;
Ποιος θα γίνει σήμερα μεταφορέας στην επαρχία;
Ε ρε κούνια που σας κούναγε!
Αλλάξτε πρώτα τις σαβούρες και τα αξιόπλοα φέρετρα, αλλάξτε κι εσείς επάγγελμα γιατί είστε άσχετοι με τη ναυτιλία κι ίσως μετά από 150 χρόνια να επικρατήσει αξιοκρατία και ν' ανέβει κάποιος ικανός και σχετικός για να κάνει την ναυτιλία μια πραγματική υπερδύναμη.
Αφήστε τις διαφημίσεις, με πορδές αυγά δεν βάφονται!
ΘΑ ΠΙΣΤΕΥΑΜΕ ΟΤΙ ΟΝΤΑΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΕΡΙΦΕΡΙΑΚΩΝ ΛΙΜΑΝΙΩΝ ΑΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΑ ΛΕΝΕ.ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΟΡΙΟΘΕΤΟΥΣΑΝ
ΧΩΡΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΚΑΛΟΥΣΑΝ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΙΔΙΩΤΗ ΝΑ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΕΞΑΡΧΗΣ ΣΕ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΛΙΜΑΝΙΑ.ΔΕΝ ΤΟ ΘΕΛΟΥΝ ΑΥΤΟ
ΟΜΩΣ ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΩΣ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΠΕΝΤΕ ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΞΕΠΟΥΛΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑ ΕΤΟΙΜΕΣ ΥΠΟΔ0ΜΕΣ ΜΕ ΣΥΜΕΤΟΧΗ ΕΛΑΧΙΣΤΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ ΑΠΟ ΙΔΙΩΤΕΣ.ΘΥΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΚΟΡΟΙΔΙΑ ΤΟΥ ΠΡΩΗΝ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΛΙΜΑΝΙΟΥ ΣΤΟ ΤΥΜΠΑΚΙ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ.ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΗ ΚΟΡΟΙΔΙΑ ΓΙΑ ΨΗΦΟΘΗΡΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΛΟΓΟΥΣ.
ΒΕΒΑΙΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΜΕΓΑΛΗ ΒΛΑΚΙΑ ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΟΥΜΕ ΟΤΙ Ο ΣΗΜΕΡΙΝΟΣ ΥΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΓΙΑ ΠΕΡΙΦΕΡΙΑΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΛΙΜΕΝΩΝ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΧΑΜΗΛΕΣ ΕΩΣ ΜΗΔΑΜΗΝΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΑΠ ΟΤΙ ΛΕΓΕΤΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥΣ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ
Δημοσίευση σχολίου