Πέμπτη 12 Ιουνίου 2008

Το Κινέζικο κράτος μπορεί. Το Ελληνικό....όχι ( για μία ακόμα φορά)

Ήδη πολλά έχουν ακουστεί και συνεχίζουν να λέγονται και να γράφονται σχετικά με την παραχώρηση του ΣΕΜΠΟ. Σήμερα μάλιστα ο ΥΕΝ έδωσε συνέντευξη τύπου και ανακοίνωσε την απόφαση του ΔΣ του ΟΛΠ για την ανάδειξη του πλειοδότη ( απόφαση που ελήφθη εντός 5 λεπτών !!! ) που φυσικά είναι η COSCO. Να θυμηθούμε τις προσπάθειες να δοθεί με διακρατική συμφωνία στην ίδια εταιρεία ,που δεν ευοδώθηκαν, και την κατάληξη της εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την παραχώρηση του ΣΕΜΠΟ που οι προσφορές θα ήταν πληθώρα και από παγκόσμιους διαχειριστές. Αντί αυτού είχαμε δύο προσφορές από τους Κινέζους, μία κανονική και έναν "λαγό". Έτσι λοιπόν καταλήξαμε εκεί που είχαμε αρχίσει. Στην COSCO δηλαδή. Και φυσικά τα πυροτεχνήματα και οι τυμπανοκρουσίες έχουν αρχίσει:
Το ύψος του τιμήματος δηλαδή που ο καθένας το ερμηνεύει με όποιον τρόπο τον συμφέρει.
Το επενδυτικό πρόγραμμα που θα πραγματοποιήσει ο ανάδοχος για να αναβαθμίσει τον προβλήτα 2 που παραχωρείται και το μεγάλο ψέμα του προβλήτα 3 που δεν θα γίνει ποτέ λόγω των γνωστών προβλημάτων.
Τον αριθμό των containers που θα διακινούνται όλα αυτά τα χρόνια.
Τις νέες θέσεις εργασίας που θα προκύψουν.
Τα έσοδα από τη φορολογία κλπ κλπ κλπ.
Τόλμησε μάλιστα ο ΥΕΝ να κάνει και σύγκριση με τα σημερινά έσοδα του ΣΕΜΠΟ κρύβοντας ότι οι επιλογές του ίδιου αλλά και του προκατόχου του έφτασαν τον ΟΛΠ στην κατάσταση αυτή.
Τους είπε κανένας ότι οι εργαζόμενοι θέλαμε να μείνει η κατάσταση ως έχει ;
Φυσικά αν έμενε όπως είναι η κατάληξη θα ήταν αυτή που και οι ίδιοι επικαλούνται.
Το στρατηγικό σχέδιο που είχε καταρτιστεί το 2005 προέβλεπε όλα αυτά που αυτοί λένε σήμερα ότι θα συμβούν με την παραχώρηση.
Το θεμελιώδες ερώτημα είναι: αν ο ΟΛΠ προχωρούσε ο ίδιος σ αυτό το πρόγραμμα ( ολοκλήρωση του προβλήτα 1, αναβάθμιση του 2 με πυκνή στοίβαση ) τι από τα προηγούμενα "θετικά" της παραχώρησης δεν θα συνέβαινε ;
Και ραγδαία αύξηση των εσόδων λόγω του όγκου των διακινουμένων εμπορευμ/τιων, και αύξηση της απασχόλησης με νέες θέσεις εργασίας , και αύξηση των εσόδων του δημοσίου από το ποσοστό που δίνει ο ΟΛΠ, και αύξηση των εσόδων από τη φορολογία, και αύξηση του μερίσματος στους μετόχους, και μια συνολικότερη αναβάθμιση του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ λιμανιού,και εργαζόμενους με σταθερές εργασιακές σχέσεις ( κάτι για το οποίο βγάζουν σπυράκια όταν το ακούνε). Να σταθούμε όμως λίγο στο κομμάτι των εργασιακών σχέσεων και να μας απαντήσει ο ΥΕΝ : αυτές οι νέες θέσεις εργασίας στον πάροχο με τι εργασιακή σχέση θα υφίστανται; μήπως με τα νέα ήθη σας κύριε υπουργέ της γενιάς των 700; Και μην απαντήσετε κάτι διαφορετικό γιατί θα γελάσει και ο κάθε πικραμένος !!!
Και για να επανέλθω στα προηγούμενα αυτό που μπορείτε να μας πείτε ( και το έχετε ήδη πει) ότι δεν θα συνέβαινε,είναι ότι επειδή οι παγκόσμιοι διαχειριστές ελέγχουν και τα λιμάνια θα απαξίωναν τον Πειραιά και δεν θα έρχονταν τα φορτία τους εδώ. Μα συγνώμη για μαλάκες τους περνάτε ; όχι φυσικά !!! Εμάς και τον Ελληνικό λαό περνάτε για μαλάκες.
Η λιμενική αγορά αναζητά μανιωδώς χώρους εναπόθεσης και διακίνησης containers και το ξέρουμε όλοι. Θα μπορούσαν κάλλιστα να γίνουν συμβάσεις με εταιρείες οι οποίες θα ήταν χρήστες του Λιμανιού και θα εξασφάλιζαν σταθερή διακίνηση όπως γίνονταν όλα τα χρόνια και ας μην υπήρχαν και οι κατάλληλες υποδομές.
Κάτι άλλο που επίσης δεν θα συνέβαινε είναι η σταθερή τιμολογιακή πολιτική και ο έλεγχος από το κράτος του ύψους των τιμολογίων .
Αντί λοιπόν να σκεφτούν όλα αυτά οι κύριοι πολιτικοί, "επιστήμονες", "τεχνοκράτες" και δεν ξέρω και ποιοι άλλοι, και να τα κάνουν πράξη αποδεικνύοντας ότι τέλος πάντων μπορεί και το Ελληνικό κράτος και το Δημόσιο να λειτουργήσει σωστά, βρήκανε μια κρατική Κινέζικη εταιρεία να τα κάνει όλα αυτά.
Ανακηρύσσουν την ανικανότητά τους σε επιτυχία και το διατυμπανίζουν με φανφάρες.

Συγχαρητήρια για την ανικανότητα σας κύριοι της Κυβέρνησης και της Διοίκησης !!! (προσωρινά φυσικά γιατί στο τέλος ΞΕΡΕΤΕ ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΟΤΙ ΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΣΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ )

ΥΓ. Σε κάποια γωνία ...κάποια στιγμή... θα σας περιμένει και σας η δικαιοσύνη.
Δεν μπορεί κάποια στιγμή θα "χυθεί άπλετο φως" και θα "φτάσει το μαχαίρι βαθιά στο κόκκαλο" που θα λεγε και ο Πρωθυπουργός

12 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΑΣ ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΝ ΣΤΟΝ ΚΡΑΜΑΝΛΗ ΤΟ ΜΥΝΗΜΑ ΟΤΙ ΤΩΡΑ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΤΑ ΟΡΓΑΝΑ

παρα λιγο αεριτης είπε...

ΑΝ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΘΙΓΟΥΝ ΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΕΒΑΖΑΝ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥΣ ΜΕ ΑΤΟΜΙΚΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΛΛΑ ΘΑ ΜΑΣ ΕΙΧΑΝ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΒΕΙ ΣΤΗΝ ΣΥΜΒΑΣΗ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΑΙΤΗΣΙΑ.ΟΤΑΝ ΕΧΕΙΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΤΡΙΩΝ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ ΓΙΑ ΠΟΙΟΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΜΙΛΑΜΕ;
ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΑΝΕ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΠΩΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΟΥΜΕ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΑΝΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗ ΧΩΡΑ;
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΕΚΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΑΣ ΜΑΣ ΠΟΥΝΕ ΚΑΙ ΠΟΣΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΣΤΟΥΣ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΥΣ ΤΟΥΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΠΩΛΗΣΗΣ

Ανώνυμος είπε...

Έτσι ακριβώς είναι συνάδελφέ μου !! Όταν τα άρρωστα μυαλά τους σχεδιάσαν τις προσλήψεις σας το έκαναν με γνώμονα να σας δώσουν πακέτο με το λιμάνι στους Κινέζους φίλους τους !!! Αυτές είναι οι διασφαλίσεις που τάζει ο "υπουργός" στους εγαζόμενους και αυτές τις διασφαλίσεις θα δώσει και στους 1000 !!! που θα προσλάβει η cosco. Ακόμα μια φορά παπαρολογίες που θα λεγε και ο Σουφλιάς.

Ανώνυμος είπε...

οσον αφορα τους τραπεζικους λογαριασμους του κυριου Βουλγαρακη κοντος ψαλμος αλλυλουια.

Ανώνυμος είπε...

Ωραίο post, αλλά ολίγον τι μακριά από την ζοφερή πραγματικότητα που βιώνει εδώ και χρόνια το κοντέινερ τέρμιναλ του Πειραιά.
Επι σειρά ετών η παραγωγικότητα του κοντέινερ τέρμιναλ βρίσκονταν και εν πολλοίς συνεχίζει να βρίσκεται κάπου χαμένη στα έγκατα της γης.
Και αναφέρομαι στην παραγωγικότητα σε σύγκριση με τα άλλα τέρμιναλ της γειτονιάς μας που λειτουργούν ανταγωνιστικά προς τον Πειραιά, και όχι σε κάποια αναλαμπή που μου ήρθε έτσι στα ξαφνικά.
Επι σειρά ετών οι διοικήσεις του λιμανιού ήσαν δέσμιες ενός ιδιότυπου συνδικαλιστικού καθεστώτος που ασκούσε υψηλή πολιτική...του κώλου τις περισσότερες φορές.
Ουδέποτε είδα συνδικαλιστή να διαμαρτύρεται για το γεγονός πως το λιμάνι ακόμη και σήμερα δε διαθέτει υπεύθυνους τεχνικούς ασφαλείας. Ουδέποτε είδα συνδικαλιστή να διαμαρτύρεται διότι ο κόσμος στο car τερμιναλ εργάζεται χωρίς καμιά προστασία.
Ουδέποτε είδα συνδικαλιστή να διαμαρτύρεται για καθημερινά σοβαρά προβλήματα των εργαζομένων.
Αντιθέτος τους είδα να τρέχουν να προλάβουν τις συμφωνίες μη τυχόν και μείνουν στην απέξω, διότι καμιά συμφωνία δε κλείστηκε τα τελευταία 20 χρόνια στο λιμανι που να μην ήταν παρόντες.
Λέει, ο καλός φίλος το κινεζικό κράτος μπορεί και το Ελληνικό όχι.
Και δυστυχώς έχει δίκηο.
Έχει δίκιο διότι το κινεζικό κράτος θα σπάσει τα αποστήματα στο λιμάνι κάτι που δεν κατάφερε να κάνει μέχρι σήμερα το Ελληνικό.
Έχει δίκιο γιατί το κινεζικό κράτος θα επανακαθορίσει το πλαίσιο των αμοιβών κάτι που το Ελληνικό κράτος δεν έκανε ποτέ, για να μπορούν οι συνδικαλιστές να αποφασίζουν ποιός και πότε πρέπει να αμοιφθεί για να τους εχουν όλους σούζα.
Το κινεζικό κράτος θα αυξήσει το μεταφορτωτικό έργο κατι που το Ελληνικό κράτος δεν μπόρεσε να κάνει ποτέ ακόμη και όταν παρακάλαγαν εταίριες όπως π.χ. η Maersk μέχρι πρόσφατα.
Και δε μπορούσε να το κάνει γιατί δε μπορούσε να εγγυηθεί ότι οι εργαζόμενοι θα έβγαζαν τη δουλειά πέρα.
Και δε μπορούσε να το εγγυηθεί γιατί φοβόταν τους συνδικαλιστές που είχαν άλλους αγαπημένους.
Μόνοι μας βγάλαμε τα μάτια μας. Μόνοι μας παραδώσαμε το λιμάνι.
Μόνοι μας ανοίξαμε διάπλατα τις πόρτες.
Μόνοι μας το ξεπουλήσαμε.
Ας μη κλαψουρίζουμε τώρα και ας δούμε τι καλύτερο μπορεί να γίνει για το μέλλον.
Τέλος για όσους συνεχίζουν να σοδομούν σε βάρος του λιμανιού, ακόμη και τώρα που το σκότωσαν...τι να πω.
Πρώτα βγαίνει η ψυχή του ανθρώπου και μετά το χούι του.
Ή δεν έχουν καταλάβει τι έχει συμβεί, ή κάνουν ότι δε καταλαβαίνουν....

Ανώνυμος είπε...

EINAI ΝΤΡΟΠΗ ΝΑ ΛΕΜΕ ΟΙ ΚΙΝΕΖΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΧΙ.
ΤΟΤΕ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΓΙΑΤΙ ΣΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΑ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΜΠΑΧΑΛΟ ΚΑΙ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΤΟΥΣ ΚΙΝΕΖΟΥΣ.
ΤΟ ΚΟΝΤΕΙΝΕΡ ΤΕΡΜΙΝΑΛ ΔΕΝ ΤΟ ΔΙΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ.ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ ΕΝΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ ΟΝΟΜΑΤΕΙ ΣΤΑΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΣΗΜΕΡΑ.ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΝΩΡΙΖΩΝΤΕΣ
Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΩΝ ΚΟΝΤΕΙΝΕΡ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙ ΑΠΟΤΟΜΑ ΑΠΟ ΤΟ 2004 ΚΑΙ ΜΕΤΑ
ΘΥΜΑΣΤΕ ΕΝΑΝ ΑΝΥΚΟΥΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΟΣΟ ΠΟΛΥ ΕΙΧΕ ΔΙΑΒΑΛΕΙ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΩΜΕΝΟΥΣ.
ΑΠΟ ΤΟ 2004 ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΚΑΜΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΑΠΟΤΕΡΟ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΤΟΥ ΛΙΜΕΝΟΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΑΛΛΩΝ ΚΕΡΔΟΦΟΡΩΝ ΔΕΚΟ.
ΟΙ ΕΡΓΑΖΩΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΕΙΧΑΝ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΣΑΚΟΥΣΤΙΚΑΝ ΠΟΤΕ.
ΤΑ ΠΕΡΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΜΑΦΙΑΣ ΠΟΥ ΛΕΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΤΗΝΗ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΣΗΜΕΡΙΝΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΓΙΑΤΙ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΕΜΠΟΔΙΟ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΕΙ ΣΥΧΡΟΝΟΥΣ ΣΚΛΑΒΟΥΣ ΕΡΓΑΖΩΜΕΝΟΥΣ ΤΩΝ 600 ΕΥΡΟ.
ΤΑ ΠΕΡΙ ΣΟΔΟΜΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΛΙΜΑΝΙΟΥ ΝΑ ΤΑ ΠΕΙΤΕ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΒΑΛΑΝ ΕΝΑ ΕΥΡΟ ΓΙΑ ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΑΠΟ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΗΡΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΤΟΧΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΛΙΜΕΝΟΣ.
ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΕΣΕΙΣ ΘΕΛΕΤΑΙ ΠΑΛΙ ΕΡΓΑΖΩΜΕΝΟΥΣ ΛΟΒΟΤΟΜΙΜΕΝΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΝΑΝΤΙΟΝΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΓΕΝΝΙΑ ΝΕΟΠΛΟΥΤΩΝ ΠΟΥ ΠΑΕΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ.
ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ ΤΗΣ ΓΡΑΦΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΡΩΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΩΝ ΠΑΠΠΟΥΔΩΝ ΜΑς ΤΩΝ ΠΑΤΕΡΑΔΩΝ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΜΑΣ ΕΧΕΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΘΕΙ Ο ΣΗΜΕΡΙΝΟΣ
ΟΛΠ, ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΚΕΦΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΒΟΥΛΓΑΡΑΚΗΣ ΚΑΙ Η ΠΑΡΕΑ ΤΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΚΙΝΕΖΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠ¨ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙΜΑΣ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΧΙΛΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ

Ανώνυμος είπε...

Επειδή βλέπω ότι υπάρχει ένα πρόβλημα με τους κινέζους ας το διορθώσω...
Αν είναι να γλυτώσουμε από τα λαμόγια ας έλθουν και οι αρειανοί.
Κατά τα άλλα εγώ είχαν την εντύπωση ότι το λιμάνι ανήκει στο Ελληνικό κράτος.
Δε γνώριζα ότι σας το κληροδότησαν οι παππούδες σας, που το βρήκαν απο τους παππούδες τους, που τους το χάρισε ο Ομέρ Βρυώνης κ.ο.κ.

Ανώνυμος είπε...

ΛΑΜΟΓΙΑ ΚΑΙ ΑΡΠΑΚΤΗΚΑ Τ Ε Λ Ο Σ !!

Ανώνυμος είπε...

δεν καταλαβα ποσο βλακας εισαι.Οταν αναφερωμε στους παππουδες μας ενοω μεταφορικα ολους τους προγενεστερους μας που βρηκαν ενα λιμανι καταστρεμενο απο τους Γερμανους και το αναστυλωσαν.Κληρονομια λοιπον ειναι των ΕΛΛΗΝΩΝ και σε κανεναν αλλων και ιδιως στα μιζαδορικα λαμογια τους πολιτικους μας.
Για αυτο λοιπον εμπορακο μου παρε το κουβαδακι σου και παιξε σε αλλη παραλια

Ανώνυμος είπε...

ΛΑΜΟΓΙΑ ΚΑΙ ΑΡΠΑΚΤΗΚΑ Τ Ε Λ Ο Σ !!

Ανώνυμος είπε...

ΩΡΑΙΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΑΥΤΗ.ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΒΓΑΖΑΝ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΕΡΑ.ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΙ ΛΕΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ.ΚΑΙ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ 2004 ΠΟΙΟΣ ΤΗΝ ΕΒΓΑΛΕ ΠΕΡΑ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΟΥΣ ΕΣΤΕΙΛΕ ΤΟΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ;ΠΟΙΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΕΒΓΑΖΑΝ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΕΦΤΑΣΕ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΣΤΗ 50 ΘΕΣΗ; ΚΑΙ ΠΟΙΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΕΧΟΥΝ ΦΤΑΣΕΙ ΤΟ CAR TERMINAL ΣΤΗ 10 ΘΕΣΗ ΚΑΗ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΘΕΣΗ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΧΩΡΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ; ΑΛΛΟΙ; ΡΕ ΓΙΑ ΣΟΒΑΡΕΥΤΗΤΕ.ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΥΤΕΣ ΣΑΣ.

Ανώνυμος είπε...

Δεν είμαι εμποράκος και επίσης δεν είμαι λιμενεργάτης. Το λιμάνι όμως μου ανήκει όσο ανήκει και σε σένα αγαπητέ φίλε.
Ως εκ τούτου δεν αντιλαμβάνομαι τους λόγους για τους οποίους δε πρέπει να έχω άποψη. Επίσης δε κάναμε καμιά συμφωνία ότι οι απόψεις μας θα συγκλίνουν.
Αυτό το λένε δημοκρατικό διάλογο και σε ένα δημοκρατικό διάλογο εκφράσεις του στυλ βλάκας, ξεπουλημένος, εμποράκος κ.ο.κ. δε χωράνε.
Αν ο τρόπος για να αντιμετωπίσετε τα πράγματα είναι αυτός, τότε λυπάμαι πολύ αλλά διαπιστώνω μετά λύπης μου ότι αργήσαμε να το δώσουμε το λιμάνι...
Και για να μην έχετε απορίες θα ήθελα να σας ξεκαθαρίσω ότι είμαι υπερ της εισόδου ιδιωτών στα πάντα.
Μόνο οι ιδιώτες είναι αυτοί που μπορούν να εξασφαλίσουν ένα μέλλον στην οικονομική δραστηριότητα κάθε είδους και μορφής.
Εσείς το λιμάνι το αντιμετωπίζετε πολιτικά και προσπαθείτε να διαμορφώσετε μια πολιτική κατάσταση πάνω σε μια οικονομική δραστηριότητα εκτιμώντας ότι με τον τρόπο αυτό μπορείτε να ελέγξετε μια κατάσταση η οποία νομίζετε ότι διασφαλίζει την ύπαρξη σας.
Τα ίδια έκανε και το ΚΚΕ στη Ζώνη. Έδωσε μάχες και συνεχίζει να δίνει μάχες για να κερδίσει τη...μιζέρια.
Πάνω σε αυτή τη μιζέρια έχει στήσει ένα ολοκλήρο πολιτικό σύστημα. Όσο κρατά τον κόσμο στην αθλιότητα και στη φτώχια μπορεί να βρίσκει πρόσφορο έδαφος να πουλάει επανάσταση.
Αυτό πάτε να κάνετε σήμερα και εσείς στο λιμάνι. Θέλετε την φτώχια, την αθλιότητα, την μιζέρια, γιατί αλλιώς δεν υπάρχετε. Δεν ειστε ΚΚΕ, αλλά μια χαρά σας πάει το μοντελάκι «Ζώνη».